kschmidt Site Admin
Joined: 20 Mar 2005 Posts: 153 Location: NDAP
|
Posted: Sat Jun 18, 2005 11:54 am Post subject: Czego powinny dotyczyć zasady postępowania? |
|
|
Czy zasady postępowanie z dokumentacją elektroniczną w administracji publicznej powinny dotyczyć:
(1) wymagań wobec systemów informatycznych zastępujących wytwarzanie i obieg dotychczasowych akt.
Systemy te zwane są w języku angielskim:
ERMS (Electronic Record Management Systems) zob.: MODEL REQUIREMENTS FOR THE MANAGEMENT OF ELECTRONIC RECORDS, © CECA-CEE-CEEA, Bruxelles- Luxembourg, 2001 - źródło: http://www.cornwell.co.uk/moreq.html
Electronic recordkeeping system zob.: [Code of Federal Regulations][Title 36, Volume 3][Revised as of July 1, 2001] PART 1234--ELECTRONIC RECORDS MANAGEMENT
źródło:http://www.archives.gov/records_management/policy_and_guidance/context_for_electronic_records_management.html
(2)
Czy też może publicznych rejestrów referencyjnych lub zintegrowanych wyspecjalizowanych systemów (PESEL, REGON, TERYT, CEPIK, IACS itd)
(3)
Ale może się mylę i w ogóle nie trzeba tak do tego podchodzić i nadal myśleć raczej o przekazywaniu nośników (np taśm DLT) wraz ze spisem zdawczo-odbiorczym tych nośników...na kartce _________________ --
Kazimierz Schmidt |
|